Wij zijn 2e Paasdag geopend van 12:00 tot 17:00 uur

Gratis bezorging in Nederland

Bezorging is gratis in heel Nederland, behalve op de eilanden. Binnen de regio bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst, daarbuiten via een transporteur of PostNL.

Gratis bezorging

  • Wij nemen telefonisch contact met u op voor het maken van een bezorg-afspraak.
  • Uw meubels worden bezorgd tot in de woonkamer (begane grond) als deze eenvoudig bereikbaar is, maar in ieder geval tot achter de eerste voordeur.
  • Binnen onze regio nemen wij het verpakkingsmateriaal mee retour.
  • Voor bezorging van sterk afgeprijsde showroom-modellen buiten onze regio belasten wij onze bezorgkosten aan u door.
  • Onder 'onze regio' wordt verstaan Assendelft, Beverwijk, Castricum, Heemskerk, Krommenie, Limmen, Limmen, Uitgeest, Velsen, Velserbroek, Wijk aan Zee, en IJmuiden. 

Track & trace code

Bij bezorging door tussenkomst van PostNL ontvangt u van ons een track & trace code.

Aanvullende bezorgingsmogelijkheden (in overleg)

  • Bezorging op een verdieping/etage of in moeilijk bereikbare kamer. Mocht er een lift aanwezig zijn, dan is het uw eigen verantwoordelijkheid of het meubel er in past.
  • Gebruik van onze verhuislift (ook buiten de regio).
  • Bezorging op (wadden)eilanden; dit bedraagt bij benadering € 300,-.

Gratis montage

Vrijwel alle meubels worden gratis voor u gemonteerd, enkele uitzonderingen zijn:

  • Linnenkasten; deze worden altijd ongemonteerd geleverd.
  • Banken; bij sommige banken zijn de pootjes niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.
  • Kasten; bij sommige kasten zijn de pootjes en/of handgrepen niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.
  • Tafels; bij sommige tafels zijn de poten en/of uitschuifsystemen niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.

Neem voor meer informatie contact met ons op. We staan voor u klaar!

Bezorger gemist?

Wanneer u bij de bezorgafspraak door onze eigen bezorgdienst of door onze transporteur niet thuis bent zoeken wij opnieuw telefonisch contact met u voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. Aan deze nieuwe bezorgpoging kunnen kosten zijn verbonden.

Wanneer u bij de eerste bezorgpoging door PostNL niet thuis bent, ontvangt u een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.